Conform oamenilor de stiinta, acesta este singurul si cel mai bun tip de exercitiu pentru creier

Va doriti o metoda complet naturala de a va imbunatati dispozitia, mari capacitatea de memorare si proteja creierul impotriva declinului cognitiv, care este proportional cu varsta? Incepeti sa va miscati.

O multime de studii recente, inclusiv doua noi studii publicate in primavara, sugereaza ca orice tip de exercitiu care creste ritmul cardiac, care va pune in miscare si care va face sa transpirati pentru o perioada mai indelungata de timp – cunoscut ca exercitiu aerobic – are un impact semnificativ si magulitor de benefic asupra creierului.

„Exercitiile aerobice sunt cheia pentru creier si inima,” scriu autorii unui articol recent publicat pe blogul Facultatii de Medicina de la Harvard, Mind and Mood.

Desi unele beneficii, precum imbunatatirea dispozitiei, pot sa apara dupa cateva minute de ciclism rapid, altele, precum imbunatatirea memoriei, ar putea avea nevoie de cateva saptamani pentru a se stabili.

Asta inseamna ca cel mai bun tip de fitness pentru minte este un exercitiu aerobic pe care il veti face in mod regulat si constant pentru cel putin 45 de minute intr-o sesiune.

In functie de beneficiile pe care le cautati, ati putea adauga in rutina voastra zilnica o plimbare mai rapida sau o alergare. Un studiu pilot asupra persoanelor cu depresie a aratat ca 10 zile consecutive cu doar 30 de minute de mers pe banda de alergare au fost „suficiente pentru a produce o descrestere relevanta din punct de vedere clinic si semnificativa statistic a depresiei.”

Citeste continuarea articolului aici: Conform oamenilor de stiinta, acesta este singurul si cel mai bun tip de exercitiu pentru creier